Šesť z desiatich ľudí je naštvaných potrebou prepracovaných hesiel obsahujúcich kombináciu čísel, symbolov a veľkých písmen. Približne polovica je chorých, že musí odpovedať na "nekonečné" bezpečnostné otázky vždy, keď zavolajú oddelenia služieb zákazníkom.
Štyridsaťtri percent je zbytočné pri dvojfázovom overení a sedem z desiatich je frustrovaných kódmi Captcha – keďže majú sklon označovať nečitateľné slová.
Podľa komisie globálnej analytickej spoločnosti FICO, výskum takisto zistil, že takmer dve tretiny si myslia, že v súčasnosti je príliš veľa bezpečnostných opatrení.
Gabriel Hopkins, viceprezident pre riešenia podvodov na FICO, povedal: "Spotrebitelia môžu byť šťastní, že ich banka ich chráni pred podvodmi, ale nie sú spokojní s tým, čo spôsobuje nepríjemnosti.
"Viac ako kedykoľvek predtým, banky potrebujú zistiť, ako efektívne udržať správu podvodov bez negatívneho vplyvu na skúsenosti zákazníkov. "Je to náročné v on-line svete na požiadanie, ale je dôležité, ak majú banky držať svoje vlastné proti fintechs."
Pamätajte si, že e-mailové adresy na obnovu hesla sú podráždením pre 51 percent – a podobne šesť z desiatich používateľov považuje za nepríjemné, keď sa e-mailové systémy náhodne zaznamenávajú ako bezpečnostné opatrenie.
Štyridsaťdva percent dokonca považuje za bezpečnosť letiska za nepríjemné a 34 percent považuje PIN mobilného telefónu za nepríjemné. Sedem z nich povedalo, že sa snažia sledovať všetky svoje heslá.
Tí, ktorí boli vypočúvaní, mali v priemere 32 rôznych online účtov – vrátane e-mailových účtov, nákupných účtov, účtov sociálnych médií, bankových účtov a ďalších.
V skutočnosti sa zdá, že bezpečnostné opatrenia spojené s bankovníctvom sú obzvlášť frustrujúce pre niektorých zainteresovaných – najmä pokiaľ ide o otvorenie nového účtu online.
Takmer jedna štvrtina sa úplne vzdal otvorenia účtu – alebo otvoril účet s úplne iným poskytovateľom – ak by boli nútení prekonať príliš veľa obruče – napríklad poštové doklady alebo cestovanie do pobočky osobne.
Desať percent si myslí, že by ste mali okamžite otvoriť účet a 14 percent verí, že celý proces by mal trvať menej ako hodinu.
No bez ohľadu na to, ako dlho by to malo trvať, 62 percent je presvedčených, že ich banka vykoná dostatok šekov na overenie totožnosti držiteľa účtu a predchádzania podvodom.
A sedem z desiatich ľudí dôveruje svojej banke, aby ochránila svoj účet pred kriminálnym činom – napríklad podvodom.