Jednou a zároveň najdôležitejšou metódu SEO, je vytváranie odkazov, ktoré budú smerovať na vaše webové stránky. Najlepším spôsobom, ako tieto odkazy takpovediac „ukryť“, sú PR články. Táto forma má hneď niekoľko výhod. Prvou je tá, že okrem samotného odkazu, bude text zmysluplný a hodnotný po obsahovej stránke. To zhodnotia lepšie samotný ľudia a taktiež internetové vyhľadávače. Takto umiestnený odkaz navyše pôsobí omnoho prirodzenejšie a na vaše stránky dokáže pritiahnuť značné množstvo čitateľov. Ak ste si povedali, že sa vám tento spôsob pozdáva, je pred vami ešte jedna veľmi dôležitá vec, a to samotný článok.
Prvou možnosťou je, že ho necháte napísať copywriterovi, poprípade oslovíte konkrétny web, kde na ňom zapracujú jeho redaktori.
Prácu druhých si vždy skontrolujte
Ak sa rozhodnete pre copywritera, alebo SEO agentúru, vždy dbajte na to, aby ste PR článok pred publikovaním videli na vlastné oči. Ak sa vám niečo nebude pozdávať, nebojte sa požiadať o jeho úpravu. Samozrejme, že je dobré, ak si ešte dopredu všetko čo najpodrobnejšie vysvetlíte a dohodnete. Nie je totiž správne a v podstate ani efektívne, aby ste niekoho nechali napísať text a až potom sa rozhodli, čo v ňom vlastne chcete mať. Pamätajte, že aj napriek tomu, že si za tieto služby platíte, nemáte nárok niekoho naťahovať donekonečna. Férovosť, by mala jednoducho fungovať z oboch strán.
Na druhej strane, sa v texte môžu nachádzať veci, ktoré sa vám na prvý pohľad nebudú javiť OK, avšak v skutočnosti patria k spomínanej optimalizácii. Preto si z istej časti nechajte poradiť. Taktiež nezaškodí, ak budete o ich písaní, čo – to vedieť. Takto sa vám bude práca druhých hodnotiť omnoho lepšie.
Istou nevýhodou je, že si za tieto služby budete musieť samozrejme zaplatiť. Za kvalitnú prácu, ktorý navyše prinesie očakávané výsledky, sa však určite oplatí nejako to euro minúť.